Co jest lepsze - pozycjonowanie czy Google AdWords ?

#2020-12-01 05:12:54 

terror9

Użytkownik

Posty: 59

Skąd: Siczki

Wiek: 21

Jestem początkującym właścicielem sklepu internetowego z artykułami dla młodych mam. Chciałbym rozkręcić biznes jednak muszę przyznać , że brak mi doświadczenia w tej dziedzinie. Sporo czytałem na temat pozycjonowania, między innymi na https://e-stargard.pl/wiadomosci/pokaz/20072,pozycjonowanie-strony-w-google-co-musisz-wiedziec-rozwijajac-swoj-biznes i jestem w pełni świadomy, że bez tego typu działań trudno odnieść sukces w sieci. Z drugiej strony waham się czy skorzystać z kampanii Google AdWords? Jakie są wasze doświadczenia w tym temacie?
#2020-12-01 08:09:57 

Muslimka

Użytkownik

Posty: 68

Skąd: Dobrzyca

Wiek: 46

Ja postawiłabym na początek na odpowiednie pozycjonowanie sklepu. Na kampanie Google AdWords zawsze jest czas. Wszystko to oczywiście zależy od budżetu jakim dysponujesz. Znikomy ruch na witrynie, zwłaszcza na początku jej istnienia, to problem, który można rozwiązać właśnie przez pozycjonowanie.
#2020-12-01 10:44:37 

AjfonSrajfon

Użytkownik

Posty: 19

Skąd: Jarocin

Wiek: 19

Ten artykuł jest właśnie dla Ciebie www.grupa-tense.pl/blog/co-lepsze-pozycjonowanie-czy-google-adwords/. Przedstawia on kilka prostych, uniwersalnych faktów, których zrozumienie pomoże Ci rozróżnić obie usługi i dobrać najlepsze dla Ciebie rozwiązanie na start.
#2020-12-01 11:50:55 

Marcepan

Użytkownik

Posty: 36

Skąd: Wałbrzych

Wiek: 46

W moim biznesie internetowym to właśnie połączenie kampanii Google AdWords i pozycjonowania już po niespełna miesiącu przyniosło oczekiwane rezultaty. Wszystko to za sprawą jednej z poznańskich agencji seo , która zajęła się tymi obiema formami promocji. Pieniądze wydane na tego typu działania zwróciły się trzykrotnie.
#2020-12-01 12:28:23 

WegetariankaFrania

Użytkownik

Posty: 59

Skąd: Koszalin

Wiek: 42