Szukam świetnej jakości mebli do warsztatu

#2016-10-03 03:18:18 

Castro

Użytkownik

Posty: 19

Skąd: Ełk

Wiek: 35

Nadszedł czas żeby w końcu ogarnąć bajzel jaki mam w warsztacie i w tym celu postanowiłem zaopatrzyć się w specjalne meble. Potrzebna jest mi między innymi wygodna szafa kartotekowa, sporo regałów i szafek, najlepiej takich, które nie zajmują dużo miejsca, ale są pojemne, bo mój warsztat nie jest bardzo duży i zależy mi na tym, żeby teraz już zawsze mieć w nim porządek. Czy może jest tutaj ktoś, kto kupował takie meble i może mi polecić dobrą firmę albo po prostu zna jakieś godne uwagi oferty?
#2016-10-03 06:16:28 

Celniczka

Użytkownik

Posty: 62

Skąd: Ustka

Wiek: 33

Poszukaj sobie w Internecie, bo w sklepach stacjonarnych to chyba gorzej, nie znam się na tym, ale pewnie to jakieś specjalne sklepy muszą być, nie zwykłe salony meblowe w których są meble do domu
#2016-10-03 06:27:28 

Ara

Użytkownik

Posty: 58

Skąd: Frombork

Wiek: 25

W dużych salonach znaleźć możesz meble może nie typowo warsztatowe ale takie które mogą za nie posłużyć
#2016-10-03 06:57:30 

Castro

Użytkownik

Posty: 19

Skąd: Ełk

Wiek: 35

Wolałbym jednak typowe, wiem, że nie tak łatwo je znaleźć ale tylko takie mnie urządzają. Przede wszystkim muszą być wytrzymałe, a inne na pewno takie nie będą, a nie zamierzam obchodzić się z nimi jak z jajkiem w toku pracy. Muszą być więc specjalne, typowe meble do warsztatu. Ale dzięki za radę :)
#2016-10-03 09:02:27 

commandor

Użytkownik

Posty: 57

Skąd: Spychowice

Wiek: 32

No to może coś takiego? http://www.polskie-szafy-metalowe.pl/meble-warsztatowe/ Masz typowe meble warsztatowe jak chciałeś, wedle życzenia :) Ja mam kilka z tych rzeczy i mo-gę polecić, mimo bardzo intensywnego użytkowania (każdy wie jak to jest w warsztacie) nic się z nimi nie dzieje, a nawet mogę powiedzieć, że dalej wyglądają tak ładnie jak na początku choć dla mnie akurat to nie jest takie ważne (choć lepiej mieć ładne niż jakieś obdrapane i porysowane)